Yavrularımızı sahiplendirdik. Malesef fadiğide sahiplendirmek istiyoruz. Özel sebeplerden dolayı üzülerekte olsa evde hayvan bakamıycaz 😔 Güvenilir, aklımızın kalmıycağı birini arıyoruz. Fadik 2 yaşında olduğu için kimse yavrular kadar ilgi göstermiyo ne yazık ki. Ama hem çok uyumlu hem çok insan canlısı bi kedi. Ayrılmak çok zor olucak 😥 İlgilenenlere...
Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
  • Suçluluk evet hissediyorum. Çünkü gitmesini istemediğim halde göndermek zorundayım. Bunun gerginliği ve üzüntüsü var. Zaten hiç düşünmesem 1 aydır çevreme haber bırakıyorum yakınımda biri sahiplensin diye. Kimse çıkmayınca en son çare buraya yazdım. Kişisel algılamayın amaç sizi terslemek değildi. Toplu bi cevap olmuş olsun..

    11 ay önce

  • Neden bu kadar suçlu gibi sinirlendiniz ben daha önce gördüm şeyleri sormak istedim sizi zorlamadım bir şey söylemeye durum garip geldiği için soruyorum mantık açıklamanız varmışki zaten buraya yorum olarak cevap vermissiniz , evet yüreğim rahat etmedide sordum çünkü daha öncede sitede böyle durumlarla çok karşılaştım bazı insanlar bu tarz kandırmakara girebiliyor bende oyüzden sorma gereği duydum sorun ne diye daha öncede böyle birşeyler görmüştüm babında soruyorum

    11 ay önce

  • 2 kez doğum yaptı ve şuan yine kızgınlık döneminde ve evet asla kısırlaştırmayı düşünmedim BENCE doğru değil. Ve yavruların çoğu yakınımda sahiplendirdim hatta arada büyümüş hallerinide paylaşıyorum dikkatinizi çektiyse! Ki satıyo olsam fadik bende kalmaya devam eder, yani amacım buysa buna devam ederdim. Yada ondan öylesine, sıkıldığım için vs. Vazgeçiyo olsam kendime bi yavru bırakabilirdim. Sonuçta sosyal bi mecra burası özel hayatımı açıpta ‘şöyle bi geçerli sebebim var’ diye anlatmamı beklemiyosunuz heralde ? Ki kaldı ki kısırlaştırma konusunda tepki aldığım kadar destekte aldım. Çünkü herkes sadece sizin gibi düşünmüyo. Bilmem açıklayıcı olabildim mi?? He bu arada illede ben neden sahiplendirmek istediğinizi merak ediyorum derseniz dmden yazarsınız hiç bi mecburiyetim olmadığı halde ben yüreğiniz rahatlasın diye yinede cvp verebilirim!

    11 ay önce

Daha fazla yorum göster
Petsbook'da durum paylaşmak için hemen mobil uygulamayı indir.