ladypamuk senses

ladypamuk senses

Yorumlar
Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
    Yorumlar
    Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
      merhaba arkadaslar...pamuk kizim 4 gun oldu yedigini yarim saat sonra kusuyor.veterinerimize gittik kan tahlili yapti sonuclari guzelcikti sukur..istahida yok mamasini yemiyor.neyse vetimiz recuperation dog verdi aldik..mamasina dokmemi soyledi oyle yaptim..fakat yedi yemesine yarim saat sonra tekrar kustu..suan onuda doksem mamaya yemiyor.kusuyo basina boyle bi durum gelen varmi acaba...birde vetimizi midesi icin gaviscon surup dedi onuda aldik..insallah iyi olur🙏🙏🙏
      Yorumlar
      Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
      • sarimsak dokunmasin.mamada yemiyoruz kaç gunlerdir ama denemekte zarar olmaz demi sarimsak

        7 ay önce

      • bi ara bizde yaşamıştık böyle bi sorun

        7 ay önce

      • üşütmüş olabilir çeyrek diş sarımsak yutturun bi öğün bişi vermeyin mide dinlensin ikinci öğün de normal verdiğiniz mamanın biraz eksiğini verin

        7 ay önce

      Yorumlar
      Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
        evlatlarim benim..tuyunuz kadar bol omurler
        Yorumlar
        Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
          iyi geceler
          Yorumlar
          Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
            Yorumlar
            Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
              arkadaslar 2 kopegimdede yalanci gebelik basladi..memelerindeki sutler kesilir kesilmez kisirlastiricam...acaba iyimi yapiyorum kisirlastirirmakta.kisirlastirdiktan sonra ruh halleri nasil oluyor bilen varmi.
              Yorumlar
              Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
              • Eş alamayacak durumdaysanız kısırlaştırın bişey olmaz. İlk günler biraz sarhoş olur

                11 ay önce

              cokmu quzelim ne
              Yorumlar
              Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
              • Onlara göre hava hala sıcak :) giydirmek için biraz daha bekleyin

                11 ay önce

              kopeginde egzama olan varmi...nasil tedavi edilir kremi yada vs varmi..korkulcak bisemi ...kac gune gecer yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar
              Yorumlar
              Yorum yapabilmek için üye girişi yapman gereklidir.
              • bi sikinti yaratmaz degilmi...vetimiz ilaca gerek duymadi ama kopegim cok aci cekiyo kasintidan merhemi kullansam bisey olmaz demi

                1 yıl önce

              • Eczanede insanlar için satılan kortizonlu egzama merhemleri var onu 1 hafta yada 10 gün sabah akşam kullanın geçecektir mutlaka

                1 yıl önce

              ladypamuk senses ile iletişime geçmek için hemen mobil uygulamayı indir.