Aşı

Petsbook'da topluluğa soru sormak için hemen mobil uygulamayı indir.
Evcil dostunla ilgili merak ettiklerini topluluğa sor, diğer üyeler cevaplasın.
  • Aşı

    arkadaşlar yavrum 2 aylık iç dış parazitleri yapıldı haftaya normal karma aşılarına baslicaz da bu aşı serüveni kaç ay sürüyor yani yavrum dışarı çıkabilmek için kaç ay beklicek

    2 ay önce
Cevaplar
Cevap verebilmek için üye girişi yapman gereklidir.
  • Evet hemen hemen 2 şer ama bazıları tek yapılıyo

    2 ay önce

  • nerdeyse tüm aşılar ikişer yapılıyor

    2 ay önce

  • zarari oldu mu

    2 ay önce

  • Bazı aşıları 2 adet de yapılabiliyo erken bitmesini istiyosan benim 11 hafta sürüyo du erken bitmesini istediğimden 2 şer de iğne yaptırdığım oldu

    2 ay önce

  • teşekkür ederim 🌹

    2 ay önce

  • 2 hafta bir yapılıyor bir kaç ay sürer. ikinci yada 3. karmadan sonra çıkarılabilir diyor veterinerler. ama sokak köpekleriyle temasa geçmesin. 4-5 veterinerin görüşüde buydu. yoksa hayvan asosyal olur demişlerdi.

    2 ay önce