Ne yapmalıyım?yardımcı olursanız sevinirim

Petsbook'da topluluğa soru sormak için hemen mobil uygulamayı indir.
Evcil dostunla ilgili merak ettiklerini topluluğa sor, diğer üyeler cevaplasın.
  • Ne yapmalıyım?yardımcı olursanız sevinirim

    Arkadaşlar köpeğimi gezdirirken birini yaklayacak gibi resmen koşuyo ve bende yanımda yürümesini istiyorum hatta tasmasız ve bıraktığımızda kapı açık olduğunda kaçıyo neden cevap yazarsanız çok iyi olur

    1 hafta önce
Cevaplar
Cevap verebilmek için üye girişi yapman gereklidir.
  • 2017 mayısın 16 sı doğum lu

    1 hafta önce

  • benim köpeğim dışarı çıkınca resmen gözü hiçbir şey görmüyo ama bahcede salam ile falan yanımda yürüyo

    1 hafta önce

  • 1yaşını geçti

    1 hafta önce

  • çok küçükken alıştırmanız gerekiyormuş benim köpeğim de öyle deli oluyor dışarı çıkınca ne yapacağını şaşırıyor ama sevdiği oyuncak köpeği var benim kızımın onu alıyorum kucağıma ona bakarak yanımda yürüyor belki bi faydası olur belki sizede sevdiği bi yiyecekte olabilir size odaklamanız lazım

    1 hafta önce

  • Mithat bey kaç aylık

    1 hafta önce

  • köpek egitimcisine goturebilirsiniz ...

    1 hafta önce

  • Arkadaşlar ne yapmalıyım?bu durumu çözüp rahatca gezsirmek istiyorum da

    1 hafta önce